Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

My cutie

Hugo gick 4 steg idag, jättebra gick det, han stod stadigt och gick 4 riktiga steg,
annars brukar han ju vingla när han ska ta nåt steg,
men han har aldrig gått 4 steg, bara 2. :P
Hihi :)
Snart springer han fram ;)

När som helst spricker 2 till tänder fram :)
Har hört att det bara är bra att dom inte får tänder för tidigt, dom är starkare då, tänderna alltså :P
Tandköttet är väl segare, men tänderna är bättre hehe.

Det händer så mycket hela tiden, tänk snart har det gått 1 helt år sen jag låg på förlossningen och tryckte :P

Läste lite i förlossningspapprerna som jag kom över när jag plockade i en byrålåda..
Tankarna går direkt tillbaka till den dagen,
hur allt kändes. Så underbart!
När jag kom in till förlossningen var jag öppen 6 cm, sen fick jag bada, då avtog värkarna lite..
sen kom dom igång igen rejält, och när jag var öppen 8cm fick jag lustgas. :)

Den hjälpte så bra på mig, jag låg där i min egna lilla värld och var hög hehe.
Jag kommer ihåg att jag glodde på en lampa i taket, jag typ följde med kanterna på den med ögonen,
helt wierd :P
Sen 14.50 började krystvärkarna, 2 ordentliga tryck och Hugo var ute kl 15.02 :)

Han hade navelsträngen runt halsen, men den satt löst så den var bara att vira runt,
tur det,, när min bror föddes så hade han den runt halsen och dom fick lov att trycka in han igen haha, så dom fick runt den runt hans huvud. Fan va hemskt :P

Sista bilderna på magen :P
 

Den här bilden tog jag med mobilen, och skickade till mamma & pappa :)
 Hugo några timmar gammal :)

 Förra vintern :) Hugo i sin lite för stora overall :)
 En tröttis efter dopet 19 Januari :)


Nej nu ska jag gå och busa lite med världens sötaste pojke!



Kommentarer
Postat av: marlene

visst e det underbart=)

2008-10-08 @ 18:26:15
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: frida

Leons första tand är på väg upp och idag tog han första krypsteget :D så kul med deras framgånger. vilka underbara bilder :) och mysig berättelse. Har själv kollat på dem papprerna ibland o minns tillbaka den dagen! helt underbart.

2008-10-08 @ 20:21:23
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Frida

Åh va duktig han är :D skoj :)

2008-10-10 @ 09:31:06
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback