Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

OOps :P



Ja vad ska man säga..
Jag tycker det är så jävla oansvarigt av tjejer, som nyss fått barn och vet att dom kan bli gravida, inte skyddar sig.
Även om man ammar så är man inte skyddad.
Jag tror inte att många klarar av att bli 2 barnsmamma på så pass kort tid mellan,,
om ens kroppen klarar av det.

Jag skulle aldrig kunna göra abort efter att jag har fött barn och vet att man faktiskt dödar ett foster som skulle utvecklats till en bebis.

Folk är så nonchalanta, dom tror väl att "allt ordnar sig"..
Det är ju fan elakt mot barnen om man skaffar barn innan man ens kan ta hand om dom.
Och kan man knappt ta hand om sitt första barn så ska man då verkligen inte ha bråttom med att skaffa ett till barn.

Vill ni läsa artikeln om Jamie Lynn Spears, läs HÄR.

Kommentarer
Postat av: marlene

håller med Nina, vissa folk tänker inte, jag skulle aldrig klara av å göra abort nu efter jag fått min lille Prins.

2008-10-09 @ 09:16:39
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Madde

dessa kändis blondiner..



Suck

2008-10-09 @ 11:07:17
Postat av: anneli

1 barn när man är 17 är okej, men när man sedan blir gravid igen bara några veckor efter man fött det första för att man tror att man inte kan bli gravid när man ammar. Det är ganska, rejält så, oansvarigt

2008-10-09 @ 16:38:50
URL: http://annelilinder.blogg.se/
Postat av: Alisa

ja man undrar hur hon tänker och om hon änns gör det ahha!

2008-10-09 @ 18:02:14
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback