Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Paket =)

Det vart inget med mamma & inget med Therese heller.
Jag tog min lilla familj och gick till maxi,, handlade lite & tog ut ett paket från Candiie.com.
Om ni minns att jag beställde för nån vecka sen?

Älskar att ta ut paket!

Det var:

 Salladsbestick & stekspade, rosa :) Tyckte dom va så söta!
 Toaskylt & krok för gäster :)
 Liten söt fotoram & 2 rosa krokar
 2 runda salt & peppar kar, men dom snodde Hugo hehe.
 En fin ram :)
 Tycker det är så kul med personliga meddelanden när man beställer :)
Men jag tyckte inte att leveransen tog så lång tid alls. Men det var såklart jättegulligt! :)
 Fick 2 söta ljus :) Dom är typ rosalila, men det syns inte så bra på bilden.

Det är så kul med såna här detaljer tycker jag, vill flytta nuu så jag kan pyssla i mitt hem! :)
Jag tycker att ni kan gå in och handla lite på candiie.com. :)
Lyd min order.

Haha,, nerå..

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: ja de va jätte gott :) okej, va jobbigt :/ ja jag också, har börjat äta vitaminer å skit så hoppas de blir bra snart :) orkar inte vara yr till å från å feber osv .. Okej, ja man blir riktigt rädd, usch ..

2008-10-05 @ 18:29:28
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback