Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Present/julklapp

Nu har jag beställt den 3e presenten som mamma ska få, hon fyller ju år 20 december.
Och så har jag beställt julklapp till pappa.
Så nu har jag julklapp till nästan alla..
Är mina 3 bröder på pappas sida kvar, dom är det så svårt att hitta på nåt bra till, vi har ju så dålig kontakt så jag vet ju typ ingenting om vad dom tycker om, deras intressen osv..
Men om dom inte får nåt så blir dom besvikna..

Fast vi har ingen julklapp till Hugo än, det fixar vi efter att han fyllt år. :)

Nu ska jag diska, kul va? ;P


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja har inte köpt en jävla julklapp=) Ällä jo beställt 3 från jultidningarna=) haha.. Ska köpa mer i November!! Jasså du diskar,de har ja åxå gjort idag å fler gånger lär de väl bli me=)haha!!!

2008-10-12 @ 12:19:51
URL: http://zzirrop.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback