Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

*pust*

Nu har jag packat & rensat igenom alla mina smycken & sånt, fy va jobbigt hehe,
har verkligen samlat på mig för mycket.
Jag har säkert 200 halsband, 100 armband, och en jädra massa örhängen.
och jag använder inte ens hälften av hälften haha.
Men jag älskar smycken & accessoarer så då får de va så ;P

Syster var hit en stund också och lekte med Hugo,,
Ronny har fått svetsblänk eller va de nu hette i ögonen så han fick lov å vila ögonen lite.
Han vill inte använda skyddsglasögonen för ingen annan på jobbet har det, töntiga killar va? ;P
Nej det är bättre att riskera att skada sig än att skydda sig.. tss...

Nu ska jag ta de lugnt resten av kvällen, kommer nog somna strax efter 21..
måste orka med dom här dagarna.

Imorgon ska jag till Hallonstigen kl 13 :)
Sen är lägenheten MIN! :)


Kommentarer
Postat av: johanna

du går in på dina vänner, sen lägg till och skriver in mitt namn! :)

2008-10-15 @ 20:13:41
Postat av: frida

fan vad kul att ni flyttar. tycker tiden har gått mega fort. vill gärna se bilder på nya lyan :D

2008-10-15 @ 21:14:55
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Em.

Hahaha oj.. Jag läste att han hade fått en svetsBÄNK i ögonen.. Haha :D

2008-10-16 @ 19:49:25
URL: http://powershot.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback