Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Så hemskt!

Hittade till en tjejs blogg, och tydligen så dog hon här om dagen :(
Så hemskt att det kan hända sånt så snabbt, som att vända på en hand liksom.
Jag läste att hennes hjärta helt plötsligt hade stannat och hon låg i koma sen somnade hon in.

Det är alltid fel människor som drabbas av allt hemskt. :(

Tänk vad snabbt det kan gå,,
därför är det så otroligt viktigt att alltid visa varandra omtanke och att påminna ens vänner & familj att dom är älskade.

Mina vänner, jag älskar er jättemycket!!
Även dom som jag inte pratar med så ofta eller träffar ofta, ni finns alltid i mitt hjärta & i mina tankar.

Och min familj, skulle nåt hända nån av er så vet jag inte vad jag skulle göra.


Kommentarer
Postat av: Helen

usch va hemskt:(

2008-10-24 @ 21:29:45
URL: http://zzirrop.blogg.se/
Postat av: Rosie

<3

2008-10-25 @ 03:57:58
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback