Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skrikus Hugus

Min son kommer nog sjunga opera eller nåt, han har en hög ton kan jag lova haha.
Fan undrar va grannarna tänker?..
Jag säger åt han och försöker få han tyst, men det är inte alltid han förstår, han är ju faktiskt inte så stor än.
Nyss stod han här vid bordet, jag & Ronny satt i soffan, han tittade först på Ronny och skrek, sen på mig och skrek, och så gjorde han så några ggr. En riktigt buse!

Mamma har en bekant som hade en son som också gjorde sådär, han typ testade rösten, och när han skrek sådär jättehögt så vart han typ förvånad att han kunde låta så pass högt,
sen hade han helt plötsligt slutat göra sådär. :P

Vi får väl se hur länge Hugo gör så, jag lovar, det riktigt skär i öronen, så jag hoppas det går över snart hihi.


Kommentarer
Postat av: Helen

aha. men de e ganska korkat att man måste gå in på ens blogg för att svara, man hade kunna svara genom där svaret e.. haha. ja de blev konstigt men skit samma. Nää de vet man aldrig men kanske kommer dit samma dag.. Puss

2008-10-11 @ 11:04:49

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback