Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Snart helg igen!

Torsdag redan, imorgon Fredag,, veckorna går så fort, men det är bra för då får vi snart flytta hihi :)
Var ute och gick med Svipp 7.20 idag,, jag brukar verkligen inte va ute & gå så tidigt hehe, det kändes lite mysko,
men jag tyckte att det var lika bra att passa på när Hugo var lugn och låg i sin säng och åt välling.
Sagt och gjort.

Nu sitter min son och bajsar, det hörs haha, han stånkar så :P


Såg på finalen av säsongens Top Model igår, fel fel fel tjej vann, usch Whitney som vann är skitful och verkar vara en riktig bitch som tror att hon är så snygg & bäst, hatar såna tjejer. :P
Anya som kom 2a var inte snygg hon heller, men hon verkade iaf stå med båda benen på jorden.

Det är faktiskt inte många modeller som är snygga, endel ser så mysko ut, fattar inte hur dom kan va sedda som snygga.
Det finns många som är jättefina, men det är vanligare med såna som har ett konstigt utseende.

Lily Cole till exempel, hon ser så konstig ut, det är väl det som gör henne unik, men inte fan är hon snygg.


Det var allt för mig just nu haha,
en av mina åsikter som jag vet att vissa inte tycker om. :P
Men jag bryr mig inte, jag tycker som jag tycker :P

Puss




Kommentarer
Postat av: frida

nu är det inne att modeller ska ha ett annorlunda o lite konstigt utseende.

2008-10-02 @ 11:20:27
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback