Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag

Hellooo..

Jag vaknade 07.50 och vart väldigt förvånad när jag tittade på klockan, Hugo hade inte vaknat än!
När det blir så blir man alltid nervös och tänker " tänk om nåt är fel" eller "tänk om han aldrig vaknar upp"..
Jag gick in till hans rum och tittade och precis då vaknade han och vart jätteglad när han såg mig :D
Jag tror han sover bättre när han har eget rum, så störs han ju inte av oss.
Första kvällen var han lite krånglig, men då var han övertrött också så..

Jag har sovit lite sådär dom 2 nätter vi har bott här.
Men jag lade mig 22 igår och fick sova nästan till 8 idag så jag är nöjd.

Idag ska vi flytta förrådet,
sen är det bara städningen kvar.
Jag längtar tills vi är helt klara med den lägenheten!

Undrar om ni läsare har sett att jag är tillbaka? :P
 Det märks väl under dagen, ni kan ju gärna kommentera också :)
Puss


Kommentarer
Postat av: frida

hej. jag har bytt namn på bloggen. www.frudernmar.blogspot.com är den nya :D

kul att det går bra för er!

2008-10-19 @ 09:57:16
URL: http://frudernmar.blogspot.com
Postat av: Rosie

I noticed. ^^

Det är det som är så bra med bloggkoll. ;D



Jag kommer tilll Mora innan den 31:a okt. ^^



Puss å Kram

2008-10-19 @ 16:15:46
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback