Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Stress..

..  ja det kan man säga..
idag har vi flyttat förrådet, usch va mycke skrot :P
Ska rensa igenom nån gång när jag har tid och ork.
Sen bytte jag & brorsan tvättmaskin,, våran är toppmatad och det går inte att ha här eftersom det är en bänkskiva över där den ska stå.. och dom har 2 så vi bytte en så nu har vi en frontmatad :)
Vi ska nog sälja våran toppmatade och köpa en frontmatad.
Men mora strand måste hit och fixa kranen, den läcker så det går inte att tvätta än.

Har tvättid på tisdag så det är lugnt än så länge. :)

Sen sov jag en timme, var helt slut, fan va jobbigt de va å bära ner tvättmaskinen ner för alla trappor..
och få upp allt från källaren/förrådet..
men nu är det gjort så det känns skönt.

Imorgon ska vi till BVC kl 10.30, Hugo ska på sin 1 års kontroll. Han ska få spruta igen. Men han har varit så duktigt och inte sagt ett pip förut så det kommer nog gå bra. :)
Sen stressa hem,
min faster & kusin Linda kommer och hälsar på, Linda ska ju få bebis i feb-mars, hon flyttade till Orsa för nån vecka sen från Gävle, vi har inte setts på flera år, så det ska bli jätteskoj!

Sen handla med mamma, måste ha skjuts för jag ska hämta upp en stol i färnäs efteråt,,
sen vet jag inte men det var nog nåt mer jag skulle göra.

Kommer bli några intensiva veckor nu, har massa att göra och sen ska vi baka massor till Hugos kalas, å så får vi besök flera dagar nästa vecka, Hugos 1 års dag, m.m...
Men det ska bli kul!

Nej nu ska jag plocka lite här.
Puss

Kommentarer
Postat av: frida

ojojoj någon har visst fullt upp..tihi nä men skämt i sido så är det väldigt mkt att göra vid flytt..mkt mer än vad man tror. hoppas allt blir bra i nya lyan.

2008-10-19 @ 21:47:40
URL: http://frudernmar.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback