Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tisdag

Haft fullt upp idag också,,
Hugo sov nästan 3 timmar mitt på dagen, värsta timingen :) Jag hann springa till tvättstugan utan att han märkte nånting ;P
Sen när jag kom tillbaka hit och öppnade dörren så satt en gubbe på golvet,
HAHA fan va rädd jag blev, jag hoppade till och gjorde mitt ljud som jag jämt gör när jag blir rädd :P
Det var en från mora strand som skulle fixa kranen till tvättmaskinen,,
Men jag bokade en ny tvättid i tvättstugan ändå,, är ju inte så jobbigt att gå dit så det kan jag väl göra..

Just nu är det SOS familj & Ugly Betty på tvn, jag har setat och zappat som en tok :P

Imorgon ska vi till stormyren igen och städa lite, så slipper det va så jäkla mycket på torsdag..
gjorde rent under badkaret, väggarna, & så i badrummet idag, och Ronny gjorde rent fläkten.

Nu börjar desperate housewives! :)
Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback