Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Vänner

Jag & Ronny gick och pratade lite igår när vi gick från Willys..

Om vänner..
Jag har alltid haft få riktigt bra vänner, tjejkompisar alltså.
Sen en hel drös med bra killkompisar,,
jag funkar så mycket bättre med killar än med tjejer,
tjejer är ju speciella,, dom sviker fan hela tiden och så blir det bara tjafs..
Men killar, (alltså vänskap inget annat), dom är helt annorlunda, mer avslappnade..
Men många vänner av det manliga könet försvann tyvärr när jag träffade Ronny,,
lite synd, men det blir väl så, svartsjukedraman ni vet ;P

Då vart man toffel och bara umgicks med folk när man festade..
Och sen när jag slutade festa så vart jag ensam.
Jag har massa BRA vänner, men dom bor ju inte i mora :(

Sen har jag försökt att få lite fler vänner,, tjejer då eftersom jag fortfarande har Ronny och det lätt blir svartsjukedraman :P
Men det är svårt alltså, är inte lätt att få napp,
jag vet inte vad det är,,
är det mig det är fel på så ingen vill bli min vän? :P
eller är det att nu när man är vuxen så har man inte lika vänskap som när man var yngre?
Gör jag nåt fel?

Mycket funderingar...

Jag har mina närmaste vänner och ni vet vilka ni är, jag älskar er och skulle aldrig vilja mista er!!

men det hade varit kul med lite fler vänner..

Kommentarer
Postat av: marlene

tycker jag oxå gumman, men jag hinner fan aldrig med allt jag vill hinna med:(

2008-10-14 @ 09:53:13
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Rosie

Jag förstår dig gumman. Hade jag bott i Mora hade jag kunnat umgås med dig varje dag om det hade vart så. ;)



Men nu kan jag ju inte det. :/ MEN jag kommer och hälsar på så fort jag kommer till Mora! :D



Puss å kram <3

2008-10-14 @ 13:14:01
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag funkar inte heller ihop med tjejer :P som du kanske märkt :P nej men alltså killar är sååå mycket lättare att umgås med, även om de är ens bästa kompis så kan jag heldre vilja umgås med en killa ibland, för de är så mkt lättare, dom är lixom roligare ibland å dom snackar inte skit om alla.. :)

2008-10-14 @ 15:41:45
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback