Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Åååh

Min söta syster kom hit, vi gick till maxi och handlade,,
skulle bara köpa mjölk & sånt, men det vart grejer för nästan 600kr haha.
Ett par vantar till Hugo, vantar till mig, en fleecetröja till Hugo, mat & så.
Har lasagne i ugnen just nu,, ska snart se på One tree Hill,, sen äta.
Senare är det Ensam mamma söker också, det ska jag se. :)
Men fan va trött jag är, mina ögon går i kors.
Det märks att hjärnan är trött, har bara blivit massa fel idag, tappat saker, hjärnan hänger inte med alls.
Usch.
Längtar tills imorgon då jag är piggare haha.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: hej hopp

hejsan!

jodå det är bra med mej,jobbar som vanligt..tycker inte man hinner med så mkt mer än det ;P

jobba sen hem,käka och sen ere kväll typ. hehe

Hur är det med Nina då? Va ett tag sen man hörde nå från dej eller såg skymten av dej ? =)

Kram

2008-09-28 @ 20:25:52
URL: http://pittkvist.bloggagratis.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback