Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Blä..

.. för det trista vädret. Det känns ju som om det fortfarande är natt när man ska gå upp hehe.
Har inte kommit längre än, fastnade framför tradera haha.

Idag ska jag börja packa & rensa mer i min garderob,,
ska se om jag hittar nåt som Helen kan låna också, hon ska på dop :)

Min lilla pluttis är fortfarande förkyld,, hostar & snoret rinner..
jag är också hostig och slemmig i halsen,, alla förkylningar går väl bara runt runt.
Men dom lär väl gå över nån gång hehe, så man får stå ut.

Vad ska man äta för middag idag då? Ska gå till willys sen,,
lax kanske? Är ju alltid gott med lax :)

Vad ska du/ni äta? Ge mig tips! :)

Kommentarer
Postat av: marlene

sv: vi har sagt att vi ska köpa kol men det har fan inte blivit av, men nu på fredag e det det första jag ska göra. det e blomman jag hade ute på framsidan som jag hade tagit in å ställt i diskhon å vattnat den som bara den å sen på kvällen ställde jag den på golvet i köket, dum som jag var å tänkte inte på det dagen efter heller innan jag åkte å hjälpte stina å sen när andreas va på toa så sprang lille bus lias till blomman. så ringde andreas när jag va på väg hem å berättade att lilleman ätit blomma. har ringt bvc för ett tag sen så dom ska ringa upp så dom får kika på honom idag, men han e nästan inge svullen alls idag men han börjar få blåsor, så det står med i hans papper ifall han får nå ärr eller nå sånt. puss

2008-09-17 @ 09:53:48
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback