Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Done

Nu har jag lämnat in kontraktet, nu känns det verkligen att lägenheten är vår ;)
Så nu är det bara att vänta..

Just nu lagar jag en sen lunch, lax potatis & sås..

Sen ska jag rensa Hugo´s garderob igen, det får man göra ofta nu för tiden.
Han kan inte ha 74 längre, han är för lång.
Och storlek 80 har vi inte så jättemycket av, så det får bli lite barnklädesshopping snart. :)
Skoj skoj.

Vad ska man göra med gamla kläderna då? Jag är för fjantig för att bara slänga dom haha, och endel vill man ju faktiskt spara..

Du som är mamma, sparar du alla barnkläder? Slänger, ger bort, säljer på tradera?



Kommentarer
Postat av: frida

jag sparar. men vet ju aldrig om man få en till son :D

2008-09-04 @ 14:20:49
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Malin

Lägg undan dem, man vet ju inte om det kommer en nummer två? ;D

2008-09-04 @ 14:25:40
URL: http://www.moolin.se
Postat av: Helen

sparar ällä säljer på tradera ällä ger dom t typ erikshjälpen=)haha Puss

2008-09-04 @ 15:12:33

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback