Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

En fundering..

Jag vet att alla är olika, och alla har olika åsikter..
Jag accepterar det, jag börjar inte tjafsa om det för att få dom att ändra åsikt..
Jag nämner inte ens nåt om det. Varför ska man tjafsa om nåt sånt, det är en mänsklig grej att tycka olika liksom..

Jag vet att många inte tycker samma som jag , men so what?..
Så är det här i livet, alla tycker inte likadant..

Men så fort jag yttrar mig om mina åsikter i min blogg osv, då ska jag få lov att höra massor.
Varför kan inte jag få tycka vad jag vill UTAN att nån ska skriva nåt?...




Kommentarer
Postat av: Emelie

Släng dem, de var lika långt till din brevlåda som till min papperskorg, så då valde jag brevlådan så du fick se och inte gick och beställde något som var B.

2008-09-06 @ 15:08:55
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Rosie

Jag önskar att jag kunde hjälpa dig med detta gumman! :(

Du är stark! Du klarar det här! ^^ Jag tror på dig. :)

2008-09-06 @ 15:35:05
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Lina

är det den där Joakim Detmented som vart på dej igen?

2008-09-06 @ 22:42:42

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback