Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=(

Jag tror att Hugo håller på att  bli sjuk. =(
Han är snorig och jättegnällig.
Har försökt få han att sova i några timmar nu, han har bara sovit 30 min sen 8 imorse..
Han var tyst ett tag, sen började han skrika jättehögt, då vart jag fan rädd.

Sen såg jag att en av katterna satt bakom spjälsängen, så antagligen hade han hoppat fram och skrämt Hugo,
stackarn. :(
 Jag hoppas det inte blir värre än så här. Och jag hoppas att jag inte blir sjuk jag också.
Anki kommer ju till Mora i helgen, vi ska nog gå ut på Lördag. :)
Vi har ingen barnvakt, utan då får Ronny faktiskt va hemma med Hugo.

Nej nu ska jag nog ge min älskade son lite alvedon, så han får vila lite iallafall.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback