Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag

Igår kom jag i säng redan 22,, och somnade rätt snabbt, vaknade 7.15, så nu känns det som om jag har fått en perfekt sömn. :)

Fredag idag, vad ska man hitta på då då?
Jag ska nog plocka lite hemma som vanligt, sen handla med mamma, och lite annat..
Inget speciellt med andra ord,,
vi tänkte ju umgås med Jessica & Ola, men vi har ingen barnvakt, och skulle vi umgås nyktra med Hugo så funkar det inte så bra idag, eftersom Hugo är sjuk.

Nu tänker säkert flera stycken som inte har barn 'att man kan väl umgås även fast han är förkyld',,
men ni vet inte hur min son är, och han har det bättre om han är hemma i det lugna liksom.
Så inga såna kommentarer tack.

Imorgon iallafall ska jag & Anki festa. :)
Ska bli såå roligt!!
Vi kanske ska till brorsan på förfest, sen ner på krogen.
Och innan det ska vi äta nåt gott tillsammans, och dricka gott, och bara ha det bra. :)

Nu ska jag äta frulle.
Puss

Kommentarer
Postat av: marlene

skoj å få komma ut lite=)puss

2008-09-12 @ 12:32:54
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback