Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fylla på mobilen

God morgon!
Hugo sov 19.30-7.30 inatt :)
Jag hann gå upp före han, det händer aldrig annars.
Men vi har börjat ge han vällingen som är för 1 åringar,, och jag tror det beror på det, han är nog mätt längre.
Jag är då glad och utvilad :D

Har nyss ätit lite frukost, väntar på att Ronny ska ringa nu när han har rast kl 9.00.
Sen ska jag fylla på mobilen, betala räkningar & lite på tradera.

När vi var på leksaksaffären igår så såg vi en dammsugare för barn, den skulle Hugo haft haha, han älskar att leka med dammsugarslangen. Det är hans bästis. Typ. :P
Och så tittade vi på lite andra leksaker, bland annat ett dragspel för barn, när syrran spelade med det så blev Hugo jätteledsen hehe, jag förstår han, det låter ju så jävla fult. :P
Jag är verkligen inget fan av instrument, tycker det är skittråkigt och låter fult.

Men idag ska vi ner dit och hämta ut sängkläderna jag lade undan och titta på vad vi ska köpa till Hugo till hans
1års dag. :D



Kommentarer
Postat av: frida

ja dem är på väg att komma. men det här var typ som magknip. han drog i hop hela kroppen o skrek. men vi vet inte alls var det kan ha vart.jag tror tänderna men håkan tror magknip.

2008-09-25 @ 10:28:34
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: marlene

lias älskar oxå dammsugaren=) dom hade en som såg ut som enriktig fast mindre då:P på leksaks affären nere på mora. puss

2008-09-25 @ 18:15:34
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback