Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gårdagen & alla inköp

 På morgonen,,

Nästan alla inköp,,
"cars" bilen till Hugo, den är mjuk och om
man "kraschar" den så låter den olika kraschljud. :P

Rosa lampa, rosa bordstabletter, underlägg så Hugo inte behöver kladda ner bordet så jävligt :P
  
Gardiner,  djup tallrik till Hugo,  liten badanka till Hugo :)
  

Hjärtmakaroner :)  Rosa ljus lakritsljus & blåbärsljus, liten söt stekpanna :)
  

Vantar till Ronny,  Reflex,  & lära-sig-äta skedar till Hugo
  

Ballonger till Hugo´s 1årsdag :) ,   halsband & hårnålar
 

 Blå bandet grej, jag tycker det är jättebra att folk kan stödja blå bandet & rosa bandet kampanjerna!
Farfar dog i prostatacancer så jag vet hur hemskt det är, och hur mycket dom lider, är verkligen inte kul att se sånt!
I Oktober är det ju Rosa bandets månad, jag ska då köpa såna där rosa band, och jag hoppas att ni som läser också gör det! Ställ upp lite, det är ju inte ens dyrt. :)

Sen köpte jag en tunika/klänning, lite pärlgrejer(tycker det är kul att göra egna smycken) , lypsyl, & lite andra smågrejer. :)



Kommentarer
Postat av: Tessie

Åh, den där lampan va grymt fin!!! :)



Mkt fina grejer överhuvudtaget. Kul med såna där shoppingturer ibland! :)

2008-09-30 @ 20:31:15
URL: http://www.candiie.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback