Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God middag

Eller vad man säger vid den här tiden. :S

Jag fick sovmorgon ända till 11, tack älskling!
Sen har jag duschat, sitter här i handduk, ska gå och smörja in mig och klä på mig.
Hugo sover. Ronny åkte precis till sin pappa i Färnäs.
Sen ska jag rensa igenom lite här hemma, måste få bort massa skit innan vi flyttar, så vi inte har lika mycket skit att dra med dig liksom.
Vi vet ju inte om vi får flytta 1 oktober, 1 november eller 1 december..
Men det är lika bra att göra det i tid så jag inte behöver stressa som en idiot sen.
Jag hoppas då på 1 oktober hihi,
hoppas det finns nån där ute som kan flytta in hit redan då. ; )
Blir det 1 November så blir det lite tajt, Hugo fyller ju 1år den 30 Oktober, och vi ska ha kalas & så..
Lite jobbigt om nästan allt är nerpackat då,,
äh vi får se. : )
Vi har nog inte råd att betala dubbla hyror iaf,, det blir ju 9000,, visst har vi råd, men då blir det lite för lite pengar över..
Jaja,,

Skriver mer sen, det kommer bilder också, har äntligen hittat sladden, den försvinner fan jämt. :P




Kommentarer
Postat av: jessica

Hejsan! saknar dig med!

ja det var pissigt att jag fick lova att göra det, vart skit ledsen.. jo hoppas ni får barnvakt :) hihi. jag älskar att måla naglar, kladda med massor av olika färger och olika små "diamanter" eller vad det hallas som man sätter fast..

puss och kram<3<3

2008-09-05 @ 13:43:59
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback