Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Haha vilket krångel

FK ringde nyss, jag hade tydligen fyllt i fel när jag skickade in mina sista dagar,, jag är mammaledig till 22 dec, sen hoppas jag att det blir skolan. Har inte hört nåt än, men det hinner man få veta än. Dom brukar tydligen informera om sånt rätt sent har jag hört..

Ni som gör massa reklam i kommentarerna, jag tar bort dom, så det är ingen ide att ni skriver " bli medlem bla bla bla,,",, vill jag bli medlem på nåt så blir jag det genom mina vänner.

Nu ska jag äta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja ibland e det mycket å ibland ingenting å jag kan inte höra av mig på tele för jag e pank på luren:P puss

2008-09-22 @ 17:46:26

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback