Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Halloj..

Har inte haft tid att skriva nåt idag. :P
Ska ringa mora strand nu kl 13 och höra hur det gick med lägenheten på rödmyren, det står att den behandlas på internet, så det finns en chans att den är vår :) Annars står det ju "tilldelad annan". :P
Jag blir jämt så nervös när det handlar om sånt här haha, jag hoppas så innerligt att vi får den lägenheten.

Annars har vi fått erbjudande om 3an här på stormyren, men jag vill hellre bo på rödmyren,, jag vill bo på markplan och ha en uteplats och gräs och allt. :)
Är så trött på dom här trapphusen nu,, det är ju så på klockarhagen också,, där bodde vi på 2a våningen,,
samma här..
Men får vi inte den på rödmyren så tackar vi nog ja till den på stormyren,,
vi ska ju ändå inte bo där i resten av våra liv liksom,, men jag vill kunna känna mig hemma och trivas under dom åren jag ska bo där iallafall.

Ronny har åkt till jobbet, jag tänkte gå ner på stan idag, men jag är hemma istället,, är så fult väder..
är inge kul alls att gå på stan när det regnar.
Så jag tar en hemmadag och städar istället, dags att torka golv och allt igen.

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback