Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hihi

God morgon!
Jag trodde jag skulle få minst en lite halvstörd kommentar om dom fula vagnarna, men faktiskt inte.
*förvånad*
Men precis som Marlene skrev, alla tycker olika, och alla känner ju vilken som känns bäst att ha för just dom. :)

Fan va kallt det börjar bli i sovrummet, igår fick jag lov att trycka på mig mina pyjamasbyxor som är lite för trånga över rumpan haha, dom satt skitbra innan graviditeten. :P
Sen tog det en väldigt lång tid innan jag kunde sova,, och sen vaknade jag av att jag svettades hehe,
det är inte lätt :P
Jag hoppas vi hinner flytta innan det blir sådär vintrigt kallt ute, det drar som fan i sovrummet,
förra året så var Hugo täppt i nästan och sjuk nästan hela vintern,
och man vaknade varje morgon med halsont och snorig i nosen.
Så jobbigt.
Mora Strand var hit och "fixade" det, men som alla som hyr av MS vet, att dom aldrig fixar det dom ska fixa ordentligt,, så tro på fan att det drar lika mycket ändå.
Å så är dom så sega på att sätta igång elementen. Dom sätter ju igång dom när det är en viss grad kallt ute..

Aja,, nu ska jag äta frukost och dricka kaffe, jag ska börja ha en vana att dricka kaffe på morgonen,
då kanske det börjar funka att man blir pigg av det.
Jag blir då inte pigg av kaffe annars,
men om man vänjer kroppen  vid det så kanske det funkar hehe,
jag vet inte, ska pröva.

Puss


Kommentarer
Postat av: marlene

hihi oki=) har inte du fått nå fråge formulär från morastrand hur du trivs å så? det har vi fått å jag skrev typ bara dåliga saker å kryssade i dåligt för det e fan kasst:P usch för vintern:( våran lägenhet drar oxå kallt, hoppas eran nya blir bättre=) puss

2008-09-09 @ 07:13:23
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: marlene

nu måste jag svara på den andra kommentaren:P ja det e synd att ni inte bor här:( men snart så=) jag har bunkrat in oss i vardagsrummet iallafall så jag slipper springa runt när man e koma i skallen:P puss

2008-09-09 @ 07:14:55
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Maria

Catwalkqueen men jag har inte lagt upp dem ännu haha =) Jag är liiiite låååååångsam hahaahah =)

2008-09-09 @ 07:52:46
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback