Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hihi

Sammanlagt är det över 1000 kort haha. Men jag delar upp det i 3 omgångar,, och eftersom jag vill ha 3 kopior på varje så kostar det mycket.
Men om jag tar det i 3 gånger så blir det runt en femhundring per gång,, det känns bäst att göra så ifall det blir nå krångel med ekonomin,,

Hon som bor i lägenheten på rödmyren ringde, hon har bara städningen kvar där sen är de tomt.
Jag vet ju inget förrän imorgon så jag hoppas nån som fått erbjudande på denna ringer. :)

Tittar på Oprah just nu, om såna där barn som är födda med talanger,,
en 6 månaders bebis kunde spela trummor. :) Tänk om Hugo är så, måste pröva haha,
nån som har trummor så vi kan pröva? ;P

Ne nu ska jag prata me mamma i telefon. Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Ska se om jag gör det ikväll eller i morgon! :)

2008-09-22 @ 14:37:42
URL: http://clearblue.blogg.se/
Postat av: marlene

hoppas ni blir av med lägenheten fort:D puss

2008-09-22 @ 16:51:34
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback