Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Home Sweet Home

Efter några timmar nere på stan så är vi hemma igen.
Bjöd min kära mor på fika, köpt fotoalbum, hörselskydd till Hugo, t-shirt till Ronny, & tacos.
Imorgon är det folkrace här i Mora, och eftersom nästan hela min familj kör så ska vi dit och titta på. :)
Därför har vi köpt hörselskydd.
Just nu håller älsklingen på med tacos, gu va gött. :D

Längtar tills mitt presentkort på 700kr kommer!
Vad jag ska handla grejer, på H&M blev det. :)

Fan va jag vill ha en tjejkompis som alltid vill umgås, som kan följa med och shoppa, eller bara komma hit och hänga & titta på tv osv. Saknar den tiden när jag hade såna vänner. :(
Nu är all vänskap så ytlig, helt annorlunda. Man känner liksom på sig att det inte är nån idé för endel kan man helt enkelt inte bli nära vän med. Nu menar jag inte alla, men väldigt många..

Tänk om man kunde få en helt ny kompis, en själsfrände, det skulle va underbart.
Jag vill känna den där känslan igen, att man har en riktig vän som vill umgås och göra saker.
En som man kan prata med allt om, och en som pratar med mig.

Har så många kompisar som inte pratar med mig, man känner sig verkligen utanför för man får inte reda på ett skit vad som händer i deras liv.
Då är det inge kul å försöka komma ikapp sen heller, för man hänger inte med alls liksom.
Näe.. jag letar väl vidare.

Nu ska jag hjälpa min pussgurka.
tack & hej

Kommentarer
Postat av: marlene

får hoppas det blir bättre med vårat umgänge när ni flyttar hit:) då kan vi stressa tillsammans:D puss

2008-09-27 @ 07:37:21
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Frida

Vi åt ocksså tacos igår :D gott :)



Känner också samma sak de här med vänner, jag vill ju hellst flytta härifrån å lixom börja om på nytt, skaffa nya vänner som kanske förmodligen bryr sig, dom vänner man har dom super ju för de mesta, okej inte alla men väldigt många .. å jag är trött på sånt .. jaja, de är inte vi som förlorar så på de viset, de är dom.. ha en bra dag :)

2008-09-27 @ 10:48:01
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback