Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Idag...

... Ska jag skriva på kontraktet! Jippi :)
Undrar om Ronny måste skriva på också? Och om vi måste ta med hans anställningspapper?
Jag ska ju va mammaledig året ut iaf så jag har inga anställningspapper. :P

Nyss satt jag och Hugo och åt frukost, han fick en leverpastejsmacka medans jag åt 2 lingongrova med keso på.
Alltså tydligen är keso nyttigt, men hur? Det är ju gjort på grädde?..
Det är mycket protein i, men..

Snart ska jag duscha, så jag piggnar till lite.
Det regnar ute,, undrar om jag ska gå ner på stan eller om jag ska be mamma skjutsa mig?
Vi får se.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja verkligen. Nej men du vet, jag är allsmäktig så jag ska veta att allt kommer fram osv ;)



Kul att skriva på kontrakt! =D Då vet man att det är på riktigt =)

2008-09-03 @ 08:53:27
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

ja ni har ju en liten också så det blir nog lite trångt, en 3:a blir ju kanon :D Får ni uteplats o sån lyx också? :)

2008-09-03 @ 09:27:12
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Helen

Ta bussen ner t stan=) Hihi

2008-09-03 @ 12:54:18

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback