Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ingen tv :P

Har nyss ätit, fick bli köttbullar & mos idag,, orkar inte göra nå annat, är inte sugen på nåt heller så..
är jobbigt när man är sådär, jag får tvinga mig att äta nåt, är inte speciellt hungrig och inte sugen på nåt heller..
Men äta måste man ju,, annars har jag ingen energi till allt som måste göras varje dag.

Jag kom på att tvn har inte varit igång alls idag, ovanligt haha,
annars brukar den va igång medans jag städar och så, onödigt jag vet.
Men ibland känns det mindre ensamt om man har lite annat ljud runt omkring sig. :)

Ronny är i Färnäs än,, va fan,, han hade fixat nån bil,, men kan han inte komma hem efter de då?.. tydligen inte.
Hans pojkvänner är viktigare än mig & Hugo.
SUCK.

Nu ska jag ta lite kort på lite grejer och lägga ut på tradera..


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback