Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jultidningar

Pappa & Lars var här för nån timme sen,
Lars hade med sig jultidningar,, jag handlade för 802 kr. :P
MEN det är massa julklappar! :P
Lika bra att börja planera lite nu, det ska inte betalas förrän i December iallafall, så jag kan spara från flera löner..
Vi har ju rätt många att köpa julklappar till,,
 jag har 6 syskon + Anki som är min "låtsassyster".
Mamma, pappa, Hans, Kerstin, Maria, Ronny, Hugo, mina närmaste vänner + deras barn,
sen Ronnys mamma, pappa, Rolf, Robin, Richard, Ros-Marie & Liam.
Sen hoppas jag att Ronny köper nåt till mig också :P

Det är första julen som vi faktiskt kommer ha mer pengar än alla andra år.
Ska bli skoj att köpa lite mer speciella julklappar än bara nåt billigt skit liksom.
Jag älskar att ge bort saker till mina nära & kära. :)

Den här julen kommer bli såå mysig, det känner jag på mig. :D
Vi kommer bo mysigt, jag älskar att julpynta och ha massa ljusslingor & sånt.
Allt har lugnat ner sig, Hugo är så stor så han förstår lite mer nu än förra julen,
förra året var man ju helt borta pga sömnbrist & massa skit.

Nu ska jag diska, CIAO


Haha snyggve :P


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback