Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kööök

Hej hej,,
Sitter vid köksbordet och ska alldeles snart äta frulle.
Hugo dricker lite mjölk och äter en macka.

Idag skulle syrran komma hit, vi ska ut & gå och lite sånt. :)

Hoppas jag får höra nåt mer om när vi kan flytta också,, fan allt går så segt, folk är sega.
När jag har fått erbjudande så ringer jag mora strand på en gång och frågar vilken plats jag ligger på (1-5)..
Och ligger jag etta så kontaktar jag den som bor där på en gång så man kan göra klart allt så fort som möjligt.
Jag hatar sega folk haha.
Och appropå sega folk, igår på willys var det en jätteful svettstinkande kille som gick mitt i gången, så man kunde inte ta sig fram på nån sida bredvid han,, å så gick han sååå sakta framåt.
Såna människor får jag lust att ge en smäll, va fan. :P
Speciellt när han såg att vi kom ditåt med barnvagn och allt. Är inte så lätt att ta sig fram överallt med barnvagn. Tur att våran är så liten och smidigt så det går bra för det mesta iallafall. :)

Och föresten, en bekant som var på ljuspartyt igår ska få bebis BF 4 december. :)
Hon fick nyss reda på att hon var gravid.
Shit va chockat att få reda på att man är gravid när man är i månad 7.
Hon har fått höra av alla läkare förut att hon inte kan bli gravid,
så det här var ju jätteskoj!! Jag hoppas allt går bra! Men det gör det säkert :)

Näe nu vill magen ha mat,, gröt..
Puss

Kommentarer
Postat av: frida

ja folk som går i vägen är så jobbigt morr har hon inte märkt något på 7 månader??det låter väldigt konstigt. jag menar ingen mens har man,har inte känt sparkar eller märkt att magen växer??

2008-09-24 @ 09:56:16
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback