Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måndag

Vad ska man hitta på idag då?
Hugo har fått bada imorse, han har fått en liten båt som sprutar vatten ur typ skorsten, och den sprutade vatten i Hugo´s ögon. Dum båt ;P
Jag ska snart få i mig lite gröt, sen duscha. Har ingen aptit alls idag, men äta bör man..
Om vädret inte blir sämre så tar vi nog en promenad ner på stan och hälsar på min mamma på jobbet.
Är så skönt att va ute nu när det inte är för varmt och inte för kallt.
Måste passa på innan vintern och kylan kommer. :P
Föresten, måste visa en bild på "tossorna" jag beställde åt Hugo,
 199 kr från brandos.se , inte så dyrt, nu kommer Hugo va varm
om fossingarna när vi är ute och åker vagn :)



Usch tänkt när det är sådär,, ljust, kallt, snö..
Jag tycker inte om vintern.
Inte sommaren heller, hösten passar mig bäst. :)


Kommentarer
Postat av: marlene

vilka fina=) får fixa kort sen=) sitter hos svärmor nu=) puss

2008-09-01 @ 10:55:39
Postat av: frida

sååå söta!! vad vackert mora är

2008-09-01 @ 12:43:27
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback