Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Min älskling !

Jag rensade tidningarna och de som var på köksbordet, där låg lite av Ronny´s papper, bland annat fängelsepapprerna..
Där låg det ett brev som han skrev till mig när han satt inne, åå vad fint, jag vart faktiskt rörd. ♥
Varför fick jag inte det när han kom hem igen? : (
Han skrev bland annat " nu när jag är här inne så inser jag hur mycket jag älskar dig" .. och lite annat.
Han är inte en sån som skriver romantiska brev och sånt, så jag vart så förvånad nu när jag hittade det.
Min pluttinuttis, jag älskar dig också!!!
(han satt i fängelse för snart 2 år sedan)

Jag tänkte idag att fan vilka pojkvänner jag har haft, alla har varit kriminella,, en mordbrännare(fast det visste jag inte då tyvärr..) , knarkare, biltjuv, alkoholist å sånt..
Jag har alltid dragits till såna typer av killar. :P
Men jag har nog kommit på andra banor nu, jag skulle aldrig orka med nån sån ingen,,
jag är såå glad över att Ronny har lugnat ner sig!! : )


Kommentarer
Postat av: AnnMarie Larsson

Heej sötnos!

jag ska självklart länka dig med :D har bara haft så mkt för mig :) förlåt.. men de ska bli ändring på de nu :D Kramar i massor <3

2008-09-05 @ 12:00:01
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2411574
Postat av: jessica

Vi alla tycker att det är underbart att ronny har lugnat ner sig gumman! :) Skönt att han är som folk igen!! tycker ola oxå!! <3

2008-09-05 @ 13:46:45

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback