Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nice :)

Gud va skönt det är att va barnledig ibland,, det behövs.
Missförstå mig inte!

Jag har kunnat sova utan att vakna av Hugos ljud, fått sova ostört tills kl 10..
(även om jag får sova lite längre ibland på morgonen så vaknar ju typ 20 ggr av Hugo & Ronny.,.)
har tagit en lång frukost, bara tagit de lugnt, inge stress.
Så skönt, för annars ska allt ske så snabbt som möjligt, och det funkar inte i längden,,
men nu har jag  fått lite lugn iaf :)
Hugo kommer hem idag, vet inte när, så jag ska försöka plocka lite här innan så jag kan gosa & pussa på han massor sen :D
Min lilla älskling ♥


Åå jag vill flytta nuu!
Där kommer det bli så lätt att bara gå ut & gå, bara gå ut genom dörren liksom.
Här är det så drygt med den jävla trappen, vagnen ska ut genom den jävla dörren,
allt man ska ha med sig ibland (väskor,påsar)..
Och där finns det bra promenadvägar  :)
Ska man ut & gå här så blir det ju kringelkrokiga vägar, runt affärerna, å så..
jag vill ut & gå där det är lugnt, inga bilar, & inge affärer,,
jag blir så mycket lugnare om jag får gå där det är lugnt liksom. :)
Det behövs i denna stressiga vardag!

Martin sa att det var 67 st sökande på den här lägenheten, han är en av dom..
och 2or är så populära för alla som flyttar hemifrån & så,, så jag hoppas verkligen nån kan flytta in tidigare!
Annars ska jag muta dom haha, nej då ;P
Men shit, 67 st,, när vi sökte 3or & 4or så var det högst 20 sökande på varje typ..
2or är populära :P

Som ni märker så är jag på lite bättre humör,, jag var nog helt enkelt utbränd,,
man måste vila ibland, men det är ju svårt.. : /
Även om jag bara har kunnat vila sen igår runt 16 tiden,, men det är alltid något.
Som allt är just nu skulle jag inte klara av att ha ett till barn,,
det vore inte schysst mot barnen om jag inte har tillräckligt med energi till båda.
Det tar på krafterna att va mamma åt en liten buse som Hugo hehe.

Nej nu har jag inte tid med detta.
Puss

Kommentarer
Postat av: frida

åå vad skönt med lite sovmorgon :)

har ni fått något datum för inflyttning i nya lägenheten?

2008-09-20 @ 11:34:51
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback