Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

No aiiir...

Lyssnar just nu på No air (jordin sparks & chris brown)..Shit va jag tyckte den var bra för några veckor sedan,
jag hittar jämt en favoritlåt, som jag sen lyssnar på massor, och den blir uttjatad på nån vecka. :S
Hur gör man för att inte tröttna på sina favoritlåtar? :P
Dom är ju så bra, så att man lyssnar på dom hela tiden, och gör man inte det så vill man göra det.

Har lagat mat, ätit, myst med Hugo, hängt tvätt och grejat lite..
Ska hjälpa mamma att lägga ut lite grejer på tradera sen, hon har så mycket som hon kan sälja så hon kommer fan bli rik på det där haha.
Nej då, men lite iaf ; )

Nån som vet om det är nåt skoj på tv ikväll?
Eller jag kanske ska se på en film..


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback