Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nu känner jag mig duktig

Fan va jag har städat idag, köket är jätterent nu. :)
Ska bara rensa lite tidningar/reklam/papper som ligger på bordet..
Usch vad jag gruvar mig inför flyttstädningen, jag kommer säkert få göra allt ensam.
Det kommer fan ta år och dar innan jag är klar..
Nej jag ska försöka flörta med mamma och se om hon kan hjälpa mig, men hon orkar inte så mycket pga sin ledsjukdom..
Ronny lär väl inte orka hjälpa till, suck.
Jaja det märks.


Kommentarer
Postat av: Rosie

du är jätteduktig gumman! Hade jag vart i Mora hade jag hjälpt dig. Men va faan dra tag i Ronny och se till så att han städar han också! Det är inte bara ditt ansvar! >.<

Miss you. <3

2008-09-04 @ 17:46:53
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback