Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ny vecka

Måndag,, älskling hade lite svårt att komma upp imorse, stackarn va såå trött.
Men han är så duktig! :)

Just nu ligget min sötnos och äte välling, han ska snart få ny blöja & rena kläder.
Plockade lite i hans garderob igår, så nu har jag lagt undan lite och tagit fram lite andra kläder, är så kul att byta lite, man hinner tröttna på endel innan det är dags för en ny storlek hehe.


Jag & mamma skulle ju börja träna,, men nu ska hon operera sig så vi får vänta nån månad.
Men det är lika bra, har så mycket att göra nu ändå, och kommer ha massor att göra,,
tänk om vi får flytta i början på Oktober,, då är det lite stressigt,, men det ordnar sig alltid. :)
Ska ha inflyttningsfest nån gång också, men då ska fan inte alla "vänner" få komma,,
Verkligen dom som ÄR vänner. Jag orkar inte hålla på å va trevlig och snäll mot såna som inte förtjänar det.

Nej nu ska jag fixa annat..
byebye

Kommentarer
Postat av: marlene

är jag DIN vän??? ;D

2008-09-22 @ 16:54:28
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback