Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ögondroppar

Nu är jag sådär trött igen, eller jag är inte ett dugg trött i kroppen, har massor av energi,
men i ögonen, det känns som om dom ska stängas hela tiden hehe,,
jag funderar på om jag kanske är torr i ögonen? Blir det så då, nån som vet?
Kanske ska köpa ögondroppar och testa,, nån som har erfarenhet av sånt här?


Det är fan bra att ha en blogg som rätt många läser, man kan få svar på endel frågor då hehe. :)





Kommentarer
Postat av: jess

Jo de hade nog inte lika jobbigt som ola dager efter iaf Hhaha, men man blir ju lite stel när man hamnar i det sälskapet, :P

SV:

Ja gör det, men vi tycker lika eller`?



Puss

2008-09-08 @ 13:06:02
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback