Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sällskap

Idag får jag sällskap när vi handlar :) Älsklingen är ju ledig. :)
Annars får jag jämt handla ensam,, ja förutom när jag åkt med mamma och det är typ 2-3 ggr / månad bara..

Min söta son somnade 20.30 igår och sov till 7.50..
Så skönt att han inte vaknade 6.30 som han brukar,,
jag ska nog försöka hålla den där tiden, så att han somnar typ 20.30 och sover till 7.30-8.00.
Då får jag min 8 timmars sömn även dom veckorna när Ronny kommer hem ca 23.30.
6 timmars sömn är lite för lite för mig..

Hugo´s snor bara rinner och rinner,, men det är ingen förkylning tror jag , han har 3 tänder som är precis bakom en tunn tandköttshinna, + att han bajsa löst i går..
Så det är nog därför han är snorig, för han visat inga andra tecken på förkylning..

Sen idag ska jag va hemma och fortsätta fixa, på Tisdag måste det se okej ut, då kan folk komma och titta på lägenheten när som helst..

Jag tror inte att vi ska till Jessica & Ola nåt ikväll, har inte hört nåt mer så nu känns det lite för nära inpå för att hinna fixa allt..

Jaja,,
ÄLSKAR MIN FAMILJ MEST!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Heej! hihi tror det har blivit ett missförstånd, vi trodde att för när vi smsade med varandra så skrev du att du skulle prata med ronny när han hade slutat jobba, så vi var ju så dumma så vi väntade och skulle se om ni hörde av er och så, vi hade ju lika gärna kunna ring och frågat, ååh, vad dumt. men vi ska nog inte göra nåt ikväll, ska jag prata med ola omvi ska göra nåt alla fyra? Eller ska ni ut på något annat? <3

2008-09-19 @ 11:37:32
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback