Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Slut på dagar

Nu har jag precis skickat in hur jag vill ha pengar för sista föräldradagarna,,
så jag är mammaledig tills 18 Januari.
Fast om jag ska börja skolan i Januari så måste det väl ändras,, men det vet jag inte hur man gör så då får jag väl lov att prata med dom på försäkringskassan.
Fan jävla krångligt det ska va hehe,, vissa saker fattar man ju ingenting av på försäkringskassan.se..

Sen har Ronny sina dagar kvar som inte går att skrivas över till mig,, men dom kan han ju använda tills Hugo är 8 så han har tid på sig att använda dom. :P

Skulle inte förvåna mig om det blir nåt krångel så att jag inte kan börja skolan iaf, då  blir det väldigt svårt med pengar..
nej det måste lösas isåfall.

Ska till mamma om en stund, Hugo sover än,,
Är så tråkigt att va hemma ensam hela eftermiddagarna/kvällarna,,
alla har ju så fullt upp verkar det som så jag vet ingen som vill umgås heller..

Shit alltså, jag har hur mycket kompisar som helst som säger att "ååå vi måste ses snart" ,, och "det är bara att höra av dig om du vill prata" blablabla..
Det är väldigt många som bara säger så, för när det väl kommer till saken så är det inte många som bryr sig egentligen.
Ni som är mina närmaste vänner vet vilka ni är, så ni ska inte ta åt er. :)
Äh orka lägga energi på fejkvänner..



Kommentarer
Postat av: Jessica

jag hoppas att jag är en riktig vän.. vet inte men det känns som om det har hänt nå, brukade skriva mkt till varandraförut och nu är det typinget, hoppas att det inte var mig du skrev om, är det de så får du säga det till mig istället, hoppas jag..

Jag känner iaf att jag har då inte gjort dig nåt.. hoppas att det bara är en dålig period, känner att jag har kommit in i en. Så jag kan bara vara överkänslig, vill bara att du berättar om det är nå knas..

2008-09-17 @ 14:19:33
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: Rosie

Ett tips gumman! ^^

Ring Erika! :) Jag tror att hon saknar någon att umgås med. Och då är ni ju varandras sällskap. :D

2008-09-17 @ 14:25:11
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: zalina

tack så mycket :) ha en trevlig dag! :=)

2008-09-17 @ 14:59:14
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Rosie

Ahaa är det så illa? :O Men hon super inte lika mycket längre som hon har gjort. Det är faktiskt sant. ^^

KRam

2008-09-17 @ 15:14:17
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: marlene

jag e din vän;) det e bra med lias nu iallafall, han har en blåsa vid öget å så men det e mycket bättre. puss

2008-09-17 @ 23:08:00
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback