Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag

Dryg natt kan jag lova.

Han kom hem inte allt för sent, vid 2..
Men sen började det vanliga när han är full.

Han är alldeles för full, kan knappt gå, det tog säkert 5 min innan han tog sig in genom dörren, sen smällde han påsen med öl mot räcket i trappuppgången så det lät jättehögt.. jag trodde han ramlade eller nåt, så jag sprang upp..
Sen höll han på å prata sitt fyllesnack som vanligt,
och sen skulle han på toa,,och av erfarenheter från förr så vet jag att när han sätter sig på toa så sitter han där..
Och han satt där länge, sen blev jag irriterad,, jag kunde inte somna för han kan ju ramla och slå i huvudet i den där jävla höga tröskeln som är in till toan,,
Så jag gick upp igen och försökte få han till sängen,, han typ sov på toan.

Efter många om och men så fick jag han till sängen,, mm i typ en minut sen skulle han på toan igen,,
då tröttna jag , då fick han sitta där.
Och som vanligt ska han börja bråka när han är full.
Och det går verkligen inte att prata med han, han får inte in orden i sina öron..

Jag är så glad över att han inte är ut så ofta, för jag skulle aldrig orka med det.
Det vore skillnad om han drack med måtta så han iaf kan gå själv..
Han kröp in till badrummet..
Men han ska liksom bli riktigt aspackad, så jobbigt.

Så jag har fått sova typ 3 timmar inatt,, är skapligt trött..
men har inget val så jag får va uppe ändå.
Är sol ute iallafall, ska nog ta med Hugo på en promenad och lyssna på musik, måste rensa tankarna lite.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter fan skitjobbigt...

2008-09-28 @ 09:31:03
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: marlene

tycker han borde dricka med måtta iallafall:P

2008-09-28 @ 14:30:39
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känner inte han nått ansvar eller så??

Kram madde

2008-09-29 @ 17:07:58

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback