Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sötnos

Kom hem för en stund sen,,
ibland är det skönt att umgås lite med mamma, hon är typ den enda som förstår mig just nu.
Och Hugo älskar att va omkring henne, gud va glad han blir så fort han ser henne,
då drar han sig framåt och ska kramas med henne. :)
Han är verkligen mormors pojke. :)

Just nu ligger han i sin säng och ska sova en stund, ibland skrattar han för sig själv, det låter så gulligt hihi. :)
Jag vet inte vad han gör, men han är jättekittlig så han kanske råkar kittla sig själv :)

Om ca 6 veckor fyller han 1 år,, ofattbart egentligen, tiden har gått så fort, det har tagit en väldigt lång tid för mig att inse att jag verkligen är mamma, alla mammor inser inte det så fort bebisen kommit ut,, det är svårt att förklara för dom som inte har barn,, men så småningom sjunker det in :)

Hoppas vi hinner flytta innan kalaset, så vi har stor plats att vara på :)
Måste skicka lite inbjudningskort också.
Ska bli såå skoj med kalas och tårta och ljus och massa paket m.m.m.m. :D




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback