Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Stolt Nina!

Hugo har varit så duktig idag, han går jättemycket med lära-gå-stolen. :)
Och han kan stå utan att hålla i nåt. :)
När som helst kommer han nog ta några steg också!
Fan  vad fort det har gått dom senaste 3 månaderna, det har hänt såå mycket skoj! :)
Jag är en stolt mor. :)

Jag längtar tills det är jul, Hugo´s andra jul blir det. :)
I år kommer det bli så mycket roligare, och mysigare.
Förra året var vi så trötta och det var så omtumlande med Hugo när vi fick åka till falun och lägga in Hugo nån vecka innan julen,, och så var vi nyblivna föräldrar, då är man trött hehe.
+ att jag mådde skit då.
Det är inte lätt att bli mamma, våran stackars kropp får stå ut med så otroligt mycket.
Det märkte jag verkligen, jag tog det inte lugnt alls utan städade & grejade med allt möjligt, och det slutade med att jag låg på akuten och var helt borta..
Inge kul..

Men men det var då och nu är nu. :)

Idag har jag då städat som en tok, så nu kan inte besiktningsmannen klaga på att det är stökigt hehe.
Jag gick upp 7.15 och har städat sen dess, har setat kanske sammanlagt 1 timme på hela dagen..
ja och var till maxi en snabbis och tog ut ljusen,,

Så ikväll ska jag lägga mig tidigt, senast 21.00 hehe.

Puss

Kommentarer
Postat av: marlene

du ska ju sova nu nina=) puss

2008-09-08 @ 21:21:40
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback