Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tisdag

Somnade ca 21.30 igår,, och Hugo vaknade 7.30, så skönt att lägga sig i tid och gå upp i tid. :)
Har ju börjat lagt Hugo 20.30 istället för mellan 19-20.. och han sover faktiskt nästan en timme längre. :)
Det känns faktiskt annorlunda att gå upp 7 och 8, 8 känns mycket bättre än 7. :P

Idag ska jag städa lite, ser förjävligt ut här,, blir så när jag inte har varit hemma å städat på nån dag, har haft fullt upp i flera dagar nu och i söndags var jag så trött så då orkade jag inte städa. :P
Ronny diskade och lagade mat igår iallafall, det var väldigt uppskattat! :D

Det är hårt att shoppa, fan va ont i fötterna jag hade igår kväll haha, vi hade ju gått från ca 12-16,
men det var jättekul! Massa shopping och massa prat :)
Måste ses snart igen Jessica! :)


Fick presentkortet på H&M igår också, fast posten kom efter jag hade åkt till Borlänge så jag får ner på stan här och handla nån dag. :)

Vill träffa Therese också, kanske kan ta sällskap med henner nere på stan?
Ska skicka sms sen.


Måste ringa mora strand idag också, av 2 orsaker,,
Ingen har hört av sig om lägenheten, så jag ska fråga vad som händer. Om man kanske kan få veta vem som har fått lägenheten så jag kan fråga om dom vill flytta in tidigare..
Och så måste jag ringa och felanmäla att skafferidörren har lossnat igen,
mora strand var här och fixade det för typ 1 månad sen, men jag kan inte påstå att  dom fixade det ordentligt..
Mora strand är skit.

Nej nu ska jag byta blöja & kläder på min sötnos, sen frukost.
Puss

Kommentarer
Postat av: marlene

visst e dom duktiga på att laga saker:P haha dom e juh ett stort skämt:P hoppas ni får flytta hit snart=)

2008-09-30 @ 08:27:57
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: jess

SV: Hej! Ja tack själv gumman! det vad jätte trevligt.. måste göra om! :) hihihi <3<3

2008-09-30 @ 10:19:41
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback