Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Uuuuglyyy

Satt och tittade på lite barnvagnar på nätet..
Det finns så många som är så otroligt fula!
Jag förstår inte,, vissa ser bara plastiga ut, det ser ut som om dom är väldigt ostabila och ska braka ihop när som helst, sen finns det såna som ser ut som nån rymdfarkost av nåt slag.
Och en sort som ser ut som en sån där handikapp rullstol,,
jag vet inte, men jag gillar dom inte alls.

Här är några,
  Blä
 Ser ut som den ska gå av när som helst.. alldeles för små hjul fram..
 samma här,, rymdfarkost..
 haha ja du, tar man bort liggdelen så kan man åka stående på den haha
 Hmm, kommer inte på nå passande ord
 Chicken
 Handikapprullstol / rymdfarkost, grymt fula hjul, ser väldigt obekväm ut. hemsk färg.

Nu vet jag några som råkar ha såna där vagnar, men jag säger bara vad jag tycker.
Visst kan vissa se bättre ut i andra färger osv, men dom är ändå inga favoriter.

Och nu menar jag inte att vi har en speciellt snygg vagn heller,,
jag är kräsen, det finns typ inga vagnar jag tycker är snygga,,
jag har inte letat så värst mycket heller,
men skulle jag hitta en jag verkligen tycker om så är den förmodligen alldeles för dyr hehe.

Jag tycker inte man ska lägga ner alldeles för mycket pengar på en vagn,
man tröttnar efter ett tag och vill ha en annan ändå,,
iallafall jag..
den vi har nu kommer vi antagligen få lov att byta ut till vintern/våren,,
varför måste man ha en Übersnygg vagn egentligen?
Det räcker  väl om man kan köra bra med den, och att barnet sitter bra.

Våran vagn är iallafall jättebekväm att köra, svänga vilket håll man vill, och liten och smidig.
Det duger för mig.

Det var min åsikt om vagnar det, och kom ihåg, alla tycker olika ; P

Kommentarer
Postat av: marlene

haha du har då gittat dom fulast vagnarna verkligen:P men som sagt alla har juh olika smak men jag skulle aldrig köpa en, tror inte ens jag skulle använda en om jag fick den:P hihi puss å godnatt

2008-09-08 @ 22:06:33
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: frida

jaa gud vilka fula..spec den blåa var HEMSK!!

2008-09-08 @ 22:34:01
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Emelie

Gog morgon!!! Nu håller jag inte med alls, jag tycker att det är skitkul när man är gravid att sitta och kolla på alla vagnar och sen välja ut den allra, allra finaste (att den finaste vagnen i mitt tycke visade sig vara så bred att man inte får plats mellan hyllorna på H&M är en annan femma...), du förstår att när jag var 20 och fick Hugo så hade inte jag den möjligheten, det var mycket budget m. ärvda kläder mm. nu med Ivar tycker jag att det är jättekul att kunna köpa nya grejer, fast till nästa barn blir det Ivars avlagda paltor... =)

2008-09-09 @ 07:29:57
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: emelie

Förresten så måste jag tillägga att den där Stokken är såå FUL, ser ut som en kontorsstol, fast den beigea, den bruna och den svarta bugaboon var med bland mina favvovagnar när vi valde, smaken är som baken. =)

2008-09-09 @ 07:33:40
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Helen

haha. nää fyy fan har kollat på såna men de går bara inte att ha såna. möjligt vis i sthlm=)haha

2008-09-09 @ 08:08:21

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback