Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yes så kan de va

Min lilla stjärna vaknade 6 imorse,, men han var lite mer trött så han somnade om tills 8.30. :)
Jag ska snart hoppa in i duschen, man känner sig ju inte fräsch haha, orkade inte duscha igår,,
så idag ska jag tvätta alla sängkläder och fräscha till massor. :)

Ska gå ner och möta Anki vid 11.30 också, ska kika i lite affärer och fika och ha det allmänt trevligt. :)
Hoppas bara att det inte blir massa regn!

Bilder kommer senare, jag har inte tid just nu att lägga in dom..

Puss på er
Föresten, vad ni är söta som läser även fast jag inte har skrivit nåt hihi,
igår hade jag massor av läsare fast jag bara skrev 2 inlägg. :P

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback