Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Åh.

Har precis tittat på The Jane Austen book club.
Den var jättebra tyckte jag.
Jag tycker verkligen om böcker, jag skulle vilja skriva en,, om vad säger jag inte men det har ju hänt endel traumatiska grejer under min livstid så det skulle räcka gott och väl till en bok.
men jag har så svårt med koncentrationen,, kan knappt läsa böcker..
Man kanske kan äta nån "medicin" eller nåt som gör att man kan koncentrera sig bättre?
Dyslexi är ju vanligt i min släkt..
Jag kan skriva & stava väldigt bra, men inte läsa.
:P

Nu måste jag hänga lite tvätt och starta en till maskin..
man kommer ju efter så mycket när man inte har ork eller tid.. :P

Sen se på film igen och drömma mig bort från mitt liv för en stund!

Kommentarer
Postat av: Ammie

åå okej! jag o älsk vill festa men vi hittar inge folk så vi får se hur de blir. annars tar vi väl de lungt..

kramar

2009-04-30 @ 14:34:47
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Rosie

Du får ha en trevlig Valborg gumman. :D



Puss

2009-04-30 @ 14:43:01
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback