Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bra.

Allt har gått bra..
Först när jag kom till noretgården var det folk överallt (dom åt middag) ,
och jag kände mig som en yr höna haha,
men sen lugnade allt ner sig och mina nerver lugnade sig,,
så sen flöt allt på och helt plötsligt var kl 21.
Jag fick gå med Emelie, och vi tittade på Desperate housewives innan vi fick åka hem. :)
Skjuts fick jag också, väldigt snällt :) Och det var lite skönt för mina fötter var lite ömma. :P

Idag börjar jag 16 och slutar 21.
Syrran ska va barnvakt igen.
Hon är så duktig :)

Neej orkar inte med detta nu,
vill ni prata, hör av er till min mobil.
Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Vart är det du har praktik?

2009-04-22 @ 14:47:52
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback