Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bråk.

Vilken dag..
Ronny kom hem från jobbet imorse, nu är vi sjuka alla 3..
Men fan vad vi har varit osams hela dagen..
Vi bråkar fan aldrig, vi brukar prata med varandra istället, men det går till en gräns sen pallar jag inge mer.
Usch va arg jag var haha,, jag stängde in mig i sovrummet och började fixa lite i garderoben,
så många tankar..
Allt blir ju värre när man inte mår bra, har feber, ont i halsen, och när jag har feber får jag ont överallt, i huden, alla leder, huvudet m.m.. så tålamodet är inte det bästa.

Just nu sover Hugo, så det är lite lugnt här,, passar på att andas lite medans Ronny är ute..

Spännande att se vart allt detta leder..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback