Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:D :D

Idag har jag & Ronny städat,, dammsugit och torkat golv å sånt,,
Hugo sov faktiskt rätt bra inatt, och idag mår han lite bättre.
Han är fortfarande jättesnorig, hostig å så, men han blir inte ledsen när han hostar så jag vet inte om han
har ont i halsen längre?.
Ska iaf ringa vårdcentralen imorgon, han fick ju vaccin förra måndagen, det kan ju kanske va nån biverkning..
jag ska iallafall fråga, bättre att ta det säkra före det osäkra när det gäller ens barn. :)

Sen fick vi besök också, Faster Kristina och kusin Linda :D
Jag tycker det är så roligt att vi fått kontakt!
Jag skulle vilja ha kontakt med alla i min släkt,, men det är lite svårt..
jag har typ 35 kusiner, lite överallt i Sverige..
Men när Kristina & Linda m.familj flyttade från Skutskär/Gävle till Orsa så fick vi mer kontakt :)
Och Linda ska ju få bebis med beräknat datum om två veckor så vi har lite att prata om,
och nåt gemensamt liksom. :)
Jag älskar att prata bebis & allt vad det innebär med mina vänner :)
Jag vill så gärna hälsa på Linda i hennes nya lägenhet i Orsa,
men är ju inte det lättaste att åka buss med vagn dit.. är väl inga såna bussar va?
Lågentrébussarna går ju typ här runt centrum å så bara..
Kasst tycker jag!

Men jag ska få min kära mor att åka dit med mig och hälsa på :)
Har även gett henne massa bebiskläder & bärselen & annat,
så skönt att ha nån att ge de till, det ligger ju bara här och tar plats.
Jag har såklart sparat massor också, men man kan ju inte spara på allt,
det tar sån jäkla plats. : /

Jaja, nu ska jag göra mat, makaroner och köttbullar blir de idag,,
orkar inte engagera mig känner jag..
Har även bråkat med pappa idag igen,,
tänk om vi ändå hade en normal far - dotter relation?!.
Ni ska bara veta hur mycket jag önskar att vi hade det..
men tyvärr inte.. :(

Puss ..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback