Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Har inte brytt mig om internet på hela dagen igår, så skönt faktiskt,,
internet tar upp en massa tid som man egentligen inte har :P
Men igår iaf  så var Sandra här hela dagen till sent på kvällen :)
Skitskoj att umgås med nån! Är så glad att vi har fått så bra kontakt igen :)
Sen kom Robert och hälsade på också, det var också kul :)

Syrran var hit och klippte Ronny,, hon har kommit hem efter en vecka i Grövelsjön,
brun var hon :) Och jag har saknat henne! <3
Så nu är Ronny korthårig igen,, nu måste han bara färga håret för det är fläckigt haha,
hans ljusa hår + lite mörka fläckar :P
Jag är van att se han som mörkhårig nu så det känns lite mysko att se han :P

Han & Hugo gick iaf till Färnäs, jag ska städa lite å plugga..
Jag längtar faktiskt lite tills praktiken på tisdag,
jag har haft sån jävla ångest över detta så nu vill jag bara ta tag i det
och gå dit och göra det bästa jag kan, så jag har det överstökat sen.
Jag kommer vara så jäkla nervös men kan alla andra ta hand om gamlingar borde väl
jag kunna det också :P
Men om jag klarar det så kommer jag inte behöva ha ångest nåt mer sen,
och det är verkligen värt det isåfall..
min ångest är förjävlig, usch.


Undrar bara vad jag ska göra imorgon eftermiddag/kväll när Ronny jobbar,
mamma är ju i Finland så henne kan jag inte ringa :P
Och Ronny jobbar..
Kanske Sandra vill komma hit?..
Ska fråga iaf.
Nån måste jag prata med annars kommer jag känna mig så ensam :P haha.
Har haft så fullt upp dom senaste veckorna och träffat folk hela tiden
så jag är lite ovan att va ensam nu.

Jaja,, osammanhängande inlägg som vanligt.
Men de skiter jag i.

Puss ..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback